NocOut, yes I'm back!

Igårkväll var det minsann inget som gick bra...Bilen startade inte när jag skulle köra och handla, då tänkte jag in och pussla ihop min nya (begagnade) trainer, men fick inte ihop det. Slutade bara emd sur Karla och olja på saker som inte tycker om olja. Dessutom tredje dagen i rad utan träning, bara blivit så. Men då har jag noll tålamod. GAAAH!
 
Idag har varit betydligt bättre. Beröm på jobbet. Supergod hemmagjord hummus efter jobbet. Fungerande bil (det är lite som på lotto det här, ibland händer det att funkar)! Snöglad och gladtrött hund som hängt med bästa Sandra idag. SEN. Äntligen:
 
Intervallträning med NocOut!  Löping i campushallen med mina lättaste finaste skor tillsammans med massa härligt folk! Go stämning och min fot gjorde inte ont! 6x 800 meter idag och jag sladdade in i sista sekund utan att vara påläst (i denna klubben är folk sjukt pålästa och förberedda inför intervallerna)! Jag joggade första intervallen som uppvärmning och snackade och försökte lista ut dagens upplägg, utan att det skulle märkas för mycket att jag inte hade koll.. Jag körde lätt idag och hade krafter kvar, men kändes som en bra start efter snart 3 månader utan intervaller. Onsdagslycka.
 
 
(mobilbilder i farten)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0