På plats och sol och har ni sett vilket gäng!

Resan upp gick bra! Skönt med direkttåg och nattåg (fast vi människor är verkligen inte gjorda för att sova sittandes...). Fint sällskap, vi samlades en i taget hoppade vi på samma tåg på olika ställen. Men nu är vi på plats och har hunnit testa spåren en stund. Vi har ju ett gäng nybörjare i spåren med, och det gick fint! Tänk, jag som brukar nöta själv, i år har jag massa sällskap. Och inga krav på att jag borde åka visst antal mil eftersom jag inte har något skidlopp inplanerat. Bara umgås, prova, leka, fika, köra, njuta. Fint med sol på dagen. Nu snöar det dock.
 
Emi är i paradiset, hon bara njuter av att få resa, åka, mysa med alla. Hon är jätteduktig och springer inte i spåren, och här är massa andra hundar som inte heller springer i spåren och det är så härligt att hon är välkommen. Istället för massa förbudsskyltar och sura miner så står det att hundar och pulkor är välkomna på den ospårade delen. Så, glad matte och glad hund. Hoppas vi får återse det fina vädret i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0