Bra tjejhelg!

Denna helgen har Anna H varit på besök och vilken otroligt bra tjejhelg vi haft! Trots att det var 5 år sen vi bodde ihop har det inte förändrats ett dugg, vi har fortfarande otroligt kul/mysigt/trevligt när vi umgås! Massa massa massa prat, tror inte ni förstår hur mycket vi hade att ta igen! Varför har vi inte gjort detta innan!? Men nu har vi tagit igen nästan allt och löst världens problem, känns det som. Vi har varit uppe långt in på morgonen och pratat och spanat in Linköping by night. (...vi kom på att jag har bott här snart ett år utan att vara ute på stan en enda gång nattetid.) Vi har även hunnit med rätt mycket arkitektur, väldigt mycket hundmys, långa promenader och en sväng till gymmet. Lyxhelg! Men oj vad jag inte känner mig redo för att helgen redan snart är slut och Anna har åkt hem.. Måste. Ses. Snart. Igen. Fina Anna!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina ni är! Låter mysigt!

2013-03-24 @ 22:32:24
Postat av: Anna H

Karla! Hjälp vad jag saknar dig! Vi måste ses igen SNARAST! Helgen var helt fantastisk och hjälp vad spontan och skön den var!!! :) Saknar dig vännen!

Svar: Ja, verkligen! På allt!
Karla

2013-03-25 @ 09:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0