Dags att börja med stig..

Igårkväll var jag och Elin ute och cyklade mountainbike med Mia. Mia hade tänkt ut en bra nybörjarrunda till oss, med början på lätta stigar i Jägaravallen, för att sen ta några varv i Slaka och Valla. Elin aldrig provat mountainbike innan (och hade lånat en cykel för kvällen) och jag vill börja mer på riktigt. Inte bara grusvägar som jag brukar, utan börja köra stig. Nu har jag ju en riktig cykel som pallar det med! Bra med Mia framför, bara att följa efter. Behöver inte fundera på om vilket håll man ska cykla eller om jag vågar, bara att köra! Flera av de korta men branta backarna borta i Slaka hade jag aldrig fått för mig att cykla i annars! Varm och solig kväll, fin runda och massa bra tips! Gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0