Tack fina lilla opel för över fem fina år!

Hon såldes idag, min fina lilla röda opel. Väldigt nöjd att jag köpte henne våren 2008, hon har verkligen använts precis som jag hade hoppats. Inte för vardagspendlande (då gäller cykel), men för att kunna komma ut till naturen, sommarstugan och vänner utom cykelavstånd. Denna bil har varit med om allt från att frakta massa packning och cyklar till att fasta på en stubbe!
 
Oj, vad Emi och jag har gillat att åka på äventyr! Emi har trivts väldigt väldigt bra i denna bil, det har varit en fast punkt när vi farit och flängt och flyttat kors och tvärs.
 
 
 
 
Hoppas Emi kommer gilla den nya lika mycket. För några veckor sen köpte jag ju en liten vit istället, som har nymodigheter som centrallås, servostyrning, värme och kyla. Mer plats till Emi är det och förhoppningsvis är den mer pålitlig även för längre körsträckor. Än så länge kommer vi väl överens. (klicka på bilden nedan för att få se större)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla Fagerström

Du så kul jag var ju med och såg Corsan när du köpte den i nitiskt skick.och så härligt du/ni kunnat göra så mkt kul tack vare den

2013-10-31 @ 20:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0