Fina Norrköping

Igår eftermiddag/kväll var i Norrköping. Tyvärr mest inomhus, men jag njöt av promenaden till och från min målpunkt och stationen. Jag kom på mig själv med att ha mysiga minnen från majoriteten av caféerna och restaurangerna jag passerade. Jag tänkte på de två omgångarna som vi var i Norrköping med skolan. På Hanna med Vega som då var en liten bebis. På Anna H som fyllde år. På Emily som jag umgicks mycket med på den resan. På Frida som vi delade rum med och hennes underbara skratt. Jag tänkte på kyla och fina hus och god mat. Och min klass som för tillfället hade ganska god sammanhållning. Och ett grupparbete vi jobbade så himla mycket med.
 
Åh, vad jag gillar Norrköping! Så fint med alla gamla pampiga industribyggnader som nu är en kreativ studie- och företagsmiljö. Det känns verkligen som STAD och jag gillar VATTEN, ju mer desto bättre. Dessutom har Norrköping nära till SKOG, vilket kan vara det bästa som finns. En bonus på det är ju att det finns backar och platser med UTSIKT!
 
Några mobilbilder blev det i farten igår:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0