Löppass på Hjälmö

I helgen var jag på Hjälmö, av alla ställen! Fantastiskt ställe och fantastiskt sällskap!
 
I väntan på att jag ska sortera bilder och hitta ett ställe med internet snabbt nog att ladda upp dem så kan jag ju visa var jag var så länge. Stockholm ligger precis till vänster om vänstra bilden.
 
Högra bilden visar mitt löppass i lördags. Jag smet iväg en stund innan middagen och sprang i vackra, soliga, barriga, mossiga skogar i varmr sensommaljus. Spanade in de kanske 2 km grusväg som fanns på ön och sen sprang jag på alla stigar jag kunde hitta, fram och tillbaka. Mötte inga människor, men några får. Hoppade över några träd och duckade för lite grenar, så det blev ett rätt varierat pass ändå. Som bilden visar så är ön inte så stor, för här var jag ute och sprang en timme och tyckte sen jag kunde ön rätt bra! =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0