7 mil vardagscykling!

Varit uppe och på plats tidigt på jobbet denna vecka för att kunna flexa ut lite tidigare idag. Verklgien värt det!
 
Fantstisk kväll med sol och en hel del vind. Riktigt vacker runda som Jonas hittade på, många sträckor jag verkligen verkligen gillade! Några fina backar. Många fina passager över Göta kanal. Fint sällskap som bestod av Madde och Jonas. Benen kändes pigga och starka och jag fick hålla igen för att hålla överenskommen hastighet. Go känsla. Undrar om jag nånsin skrivit att mina ben känns starka när det gäller cykling?? Tror inte det! Jag brukar ligga sist och kämpa för att inte tappa. Hoppas det håller i sig!
 
I helgen är det första träningslägret med Team Rynkeby och alla nya cyklar. Ska bli så kul!
 
Inga fikapauser eller fotopauser idag, men jag spurtade uppför en backe och han få fram mobilen och ta en bild:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0