Karlskrona stadslopp

Igår eftermiddag rymde jag från jobbet efter lunch och åkte ner till Karlskrona med Micke. På kvällen var det Karlskrona stadslopp och Micke och Mia sprang. Micke på 44:18 och Mia på 47:nåt. Grattis! FINA tider!!
 
Jag var fotade och visade vägen för de som inte såg den. Härlig kväll. Hann ta ett dopp innan start, lyx. =) Fin bana men nog inte så snabb (alla underlag och snäva svängar). Ca 500 pers som sprang 10 km eller 5 km.
 
Första varvet, Mia och Micke!
 
Andra varvet, Mia och Micke!
 
Patrik och Emi höll mig sällskap. 5 km-rundan var det flera som sprang i jobbkläder, en skoj-tävling som trappats upp i media mellan olika yrken. Ser varmt ut!
 
Fest i målområdet! Träffade massa jag kände! Så kul!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken idyll! Och vilka bra tider på Mia och Micke! Imponerande. Mysigt att va publik alla ni 3 :)
Hör av dig om du har tid att kika förbi ön på vägen upp ;)

Svar: Det blev att vi åkte sent från Johannishus, för fint väder för att dra tidigt!
Karla

2014-08-01 @ 12:25:26
URL: http://oyogan.wordpress.com
Postat av: Mikael

Tack Maria! Det var ett roligt lopp, fint sätt att se staden på. Det är så härligt i Karlskrona på sommaren :)

Jag sa till Mia när vi sprang att jag just då hellre skulle hoppa i vattnet, det såg så frestande ut :D

2014-08-04 @ 23:33:32
URL: http://mikael.hiltons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0