Kolmårdens djurpark

Härom helgen var Karolina på besök och vi passade på att spana in Kolmårdens djurpark. Jag har faktiskt inte varit där innan. Patrik, Käti och Martin följde med och det var riktigt trevligt. Inte så varmt, och mestadels uppehåll. Kan tänka mig att högsommarn är det trångt där. Vi klarade oss undan det mesta i form av köer och trängsel. Vet inte om jag gillar idén med djur på djurpark, men jag tror att om man ska vara djur i en djurpark är nog Kolmården ett av de bättre.. Hursomhelst är fascinerande att se djuren!
 
Vi missade delfinshower och alla ndra fancy shower, utom rovdjursshowen som råkade börja precis när vi gick förbi. Men det gör inget, lika bra att titta på djuren i lugn och ro. Dock var många långt bort och det var först när jag kom hem och tittade på bilderna som jag tagit med vårt braiga zoom-objektiv som man såg detaljer, såsom päls och kroppspråk osv. Bra med zoom. Skulle kanske ta med kikare nästa gång?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så kul att se alla djur. Det är ju det som är roligast, inte alla shower :)

2014-08-28 @ 10:24:27
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0