God jul och julecykling

Hoppas alla jag känner har haft en riktigt fin jul. Det har jag. Mer om julen annan gång.
 
Juldagen blev kort morgonrunda med MTBn innan avfart till Karlskrona, i Åhus då. Cyklade bort till Kronoskogen, vilken var riktigt trevlig att cykla i, tills jag såg att det var förbjudet. Attans. Men fina stigar kors och tvärs, man kan välja att köra mellan kullarna eller upp och ner för dem. Barrigt gjorde att det inte var så lerigt, och få rötter och stenar. Mötte fem rådjur och några fotgängare. Utanför skogen var det saltade gator och isiga vindar, inte lika lyxigt. Men skönt att få llite egentid med min pärla. Hon har nya inställningar efter vi var på Haga Cykel i måndags och vi var både nöjda över det. Fint det. Hoppas på mer cykling nu i mellandagarna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0