Julbord på Sofiero!

Förrförra helgen tjuvstartade vi julen litegranna. Vi var bjudna på julbord på Sofiero slott i Helsingborg, av mammas Lars och hans pappa Sten-Ove (som jag för övrigt köpt min bil av). Det är ett väldigt fint julbord i vackra miljöer. Jag frossade mest i olika rätter av lax och skaldjur, och sen i efterrätter. Ni skulle smakat deras egengjorda tryfflar! De var riktigt fina! Det var mycket trevligt också att umgås med familjen såklart, och alla var så finkläda. Sten-Ove hade ny kostym, brorsan var stilig i fluga och Patrik i ny slips inköpt inför Japan-resan. Mamma i den fina sjalen från Istanbul. =)
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så glad blir av dina bilder och kommentarer !
Och vi ser så bra ut - måste bero på den fantastiska fotografen.

2014-12-04 @ 18:03:17
Postat av: Gunilla Fagerström

Hm så anonym vill jag inte vara

Svar: Haha!
Karla

2014-12-04 @ 18:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0