Grym Karlskrona-helg med spinning, vänner, sol, löpning och våfflor!

Första helgen sen jul jag var nere i Karlskrona. Planerad sen länge tillbaka eftersom det var Spin of Hope och det brukar alltid ha så trevligt! Mamma och jag drar ihop ett lag, Agilis (mammas företag), spinnar på dagen och umgås på kvällen. I år ville många vara med och många köra flera pass så vi fyllde två cyklar! Härligt!
 
På lördagen var jag taktisk nog att välja att cykla de tre sista timmarna, 16-19. Jag känner mig själv så pass att jag KAN inte träna inne om det är fint väder ute. Vilket det blev. Så på morgonen var jag nere på Lokomotion och hejade, lämnade lite snacks och körde prehab med utsikt över parkering och hav. Typiskt Karlskrona. Sen glassade jag, Patrik, Emi och Victor i solen i stan vääääldigt länge och hejade på diverse kändisar. Emi han  även med att busa i hundrastgården med dobbis-valp med för stora tassar.
 
Mysig kväll hos morsan med god mat, udda blandning människor, trevliga inspirerande samtal och till och med en släng prova-på-lindy-kurs fick vi till i mammas stora dansvänliga hall! Grym dag helt klart! Söndagen var inte värre, den bjöd på 15 km löpning med Lars och bitvis Victor och mamma. Vindstilla, sol och t-shirtpremiär. Sen spanade jag in mitt gamla rum hos pappa som håller på att bli ett kök. Åt kanongoda våfflor hos pappa (i lilla köket) på våffeljärnet från typ 50-talet medan Emi rullade runt i trädgården och njöt. Mycket nöjd vovve som fått vara med på mycket kul i helgen. Nöjd Karla. Fin helg. Inte att man inte saknar Karlskrona efter helger som denna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0