Nördiga cykelprylar?

Cykelmodet 2003?
 
 
 
 
Satt igår och spanade på lite gamla bilder och hittade denna på mig, bror och mamma tagen i Kristianopel 2003. Minns inte riktigt  varför vi cyklade just där.. Men minns att jag tyckte vi cyklade långt och att det var coolt. Min MTB längst fram i bild tyckte jag var så himla häftig när jag köpte den begagnad. Så nöjd var jag! TIlls den blev stulen bara några månader därefter. Och så minns jag att jag och brorsan var i den åldern vi INTE ville bli fotograferade...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbar bild! Haha älskar telefonen på din cykel också :D

Svar: Haha, ja visst är det fantastiskt!
Karla

2014-03-20 @ 10:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0