Senaste dagarnas mobilbilder

De senaste dagarna har bjudit på regn, grått, regn, grått, osv...Förutom fredag kväll och lördag kväll. Vad fint jag har det i Norrköping ändå. Senaste veckan har varit ett bra exempel på det. Jag tränar olika saker, träffar gama och nya vänner och utforskar olika platser.
 
Onsdag tränade jag med Mia efter två vilodagar. Gooooott att få köra intensiv cirkelträning i gymmet och sen strech-hänga och bastu-hänga. Lycka när Mia kommer från Linköping och umgås och tränar med mig! Åh vad jag saknar våra tisdagsträningar!
 
Torsdag cyklade jag ut till Krokek och mötte Julia där (micn favoritkollega från jobbet) och vi pratade cykelteori och övade på grunderna i klungkörning. Härlig luft när vi rullade ner till färjan i Säter och tillbaka. Sen tryckte jag på och smakade på mjölksyra de 2 milen hem. Gött. Mina ben var sugna på det.
 
Fredag sprang jag och Christian en solig härlig runda i Vrinnevi efter jobbet och jag fortsatte sen själv längs strömmen för att få till ett lite längre pass. Lugnt och snackigt och varmt och skönt.
 
Lördag regnig men mysig heldag med finaste Patrik och Linda och Erik från jobbet, med besök på loppis och slott. Kvällen cykling med Team Rynkeby som körde en Teamstafett från Malmö till Stockholm, jag Ole och Johan cyklade Linköping-Norrköping. Mini-Rynke (ett gosedjur) agerade stafettpinne och han fick hålla i sig ordentligt i styret, så fort som vi körde! Men han hängde med hela vägen in till Grand i Norrköping där Team Rynkebys Stockholmslag jublade in oss och tog över Mini-Rynke och cyklingen mot Stockholm. 31 km/h i snitt körde vi och benen ville cykla mer, fin känsla det där! Ännu bättre när man kommer hem till en kväll med blåbärspaj och sällskapsspel med Jonas och Madde.
 
Söndagsförmiddag med mys och fix med min älskade finaste Patrik. Åh vad jag saknar att bara vardagshänga med dig, darling! Sen promenad och fika vid Kanalmagasinet i Mem med Jonas, Madde, Patrik, Micke och några andra nya människor (blivande vänner!?). Bland annat Gabriella och jag, som fann varandra direkt och bokade in ett löppass redan ikväll. Intervallpass i duggregn blev det. Vi kändes rätt jämna, det kan nog bli bra det här!
 
Sånt här fint försöker jag tänka på på när jag sitter själv hemma i lägenheten på söndagkvällarna.  Vår lägenhet som känns ofantligt stor och tom när Patrik och alla vänner har åkt. Men himmel vad bra jag har det egentligen! <3
 
 
Färjan vid Säter. Löfstad slott.
 
Mini-Rynke, min fripassagerare. Istället för stafettpinne i Teamstafetten.
 
Mem.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0