Jämjöhalvan - Mickes blogg!

Jag har fortfarande så himla imponerad (och avundsjuk) på Micke och Mia som kom in under 1.40 på Jämjöhalvan!
 
Micke's version:
"Under året så har jag satt upp lite olika mål. Ett av målen var t.ex. att jag skulle springa milen på under 45 min, vilket jag slog redan på blodomloppet i våras och filade på tiden på Karlskronas Stadsfest. Ett annat av mina drömmål för året, som jag dock aldrig trodde att jag skulle uppnå, var under 1:40 på en halvmara. Men det är väl alltid bra att ha mål att jaga, hur högt satta de än är?!" (läs fortsättning här: http://mikael.hiltons.se/?p=502)
 
Mia's version:
"Jämjöhalvan! Idag fick det bära eller brista, öppnade hårt och hoppades att det skulle hålla :) Det höll.
Jämjöhalvan är en varvbana, 4 varv skulle vi springa. Varv 1 och två kändes lätta.
Stannade och drack varje gång vi passerade vätskekontrollen. Vatten. Gick genom kontrollen.
Sista vavet var tungt, tappade på varje km. Försökt räkna och det verkade gå. Micke som jag hade sällkap med från start till mål sa att "du får gärna öka mot mål om du vill". Det går inte, jag gick på rött! När vi kommer in på mål orådet och ser att vi har 20 s på oss att klara det. Det var på håret. Men oj vad nöjd jag är. Lyckan :)
Som pricken över i'et kom jag på en tredjeplats! Nöjd tjej!" (kopierad från funbeat.se, hoppas det var okej Mia!)
 
 
Lars, Mia, jag och Micke
 
(Klicka här för att komma till bilderna från Jämjöhalvan som Team Blekinge har lagt upp.)

Kommentarer
Postat av: Mikael

Du har inget att vara avundsjuk på Karla, det är ju du som är min inspiration! Du är fantastik stark och härlig, hade inte kommit dit jag är idag om det inte hade varit för dig! :)

Svar: Det hindrar väl inte mig från att vara avundsjuk? ;) Nej, men det är lugnt. Vad är väl en bal på slottet? (Eller en halvmara under 1.40?)
Karla

2014-11-18 @ 16:58:34
URL: http://mikael.hiltons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0