De undrade vad jag övade på igår.

Yoga ska ju vara här och nu och sådär, och jag har fullt upp att lära mig nybörjar-serien i Ashtangayogan. Men i intermediate-serien finns massa roliga saker, utmaningar som jag lockas av.
 
Igår hängde jag på gymme, körde core-pass och sen lite överkropp. När jag skulle stretcha så joinade jag Madde och hennes vänner i en sal där de körde ett eget typ Pump-pass. Jag tog ett hörn och övade lite yoga-grejer och sen strechade jag. En sak som inte känns omöjlig som jag skulle vilja lära mig är Bakasana och hoppa ut ur den. Hoppa in till Bakasana får bli en annan gång. Målet nån gång i framtiden är att det ska se ut såhär (jag yogar gärna i den miljön också):
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoho, den där övar jag på också! Älskar verkligen armbalanser....

Svar: Då får vi öva ihop nån gång! =)
Karla

2014-10-30 @ 11:44:08
URL: http://oyogan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0