Löpning och kvällsdopp!

Det där med att vara spontan, det är ju rätt trevligt. Ikväll blev det så att jag, Maja och Käti bestämde oss för att åka till Jurlsa! Vi sprang 6 backiga kilometer på elljusspår och sen avslutade med nakenkvällsdopp i Lillsjön, som var helt kolsvart! Häftigt härligt uppfriskande! Det är såna stunder man minns! Riktigt fin känsla i kroppen efter.
 
Det var inte ens min idé, och det säger ju nåt om vilka härliga människor jag hittat här! Orädda, spontana, postitiva, härliga människor som inte tackar nej till att prova nåt nytt eller anorlunda! Annars brukar jag stå för de de galna idéerna. =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken härlig kväll! Skönt att du hittat så fina vänner där uppe! :)

Svar: Verkligen!!
Karla

2014-09-12 @ 08:15:32
URL: http://oyogan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0