B(R)YGGLOV!!

Vi borde fira! Inte bara att det är helg, utan att vi nu har en omfattande renovering av bryggan i Kuggeboda på gång!
 
Jag trodde det skulle dröja typ 10 år innan vi hade råd att ge oss på ett sånt här projekt, men vi har fått hjälp från oväntat håll och drog igång projektet att planera redan i vintras nån gång. Men det är först nu jag faktiskt vågar börja tro att det kommer bli av. Det har inte varit helt smidigt, det har varit många olika turer, olika förslag, olika företag, olika priser och sen diskussioner med länsstyrelsen. Mamma och brorsan har jobbat mycket med detta ett bra tag nu. Men nu har vi ett förslag, vi har ett företag som ska göra det (troligen klart innan midsommar) och vi har ett godkännande från länsstyrelsen! Så häftigt!
 
Jag är så himla glad! Det kommer bli hur bra som helst att ha en brygga att hänga på! Weeeeeiii!!!! :D
 
Såhär ser det ut nu...
...fortsättning följer!
 

Kommentarer
Postat av: maria

Underbart! Ser fram emot att hänga där med er sen :D

Svar: Verkligen!! Jag med!
Karla

2015-04-24 @ 22:45:05
URL: http://https://oyogan.wordpress.com/
Postat av: Karolina

så kul! Grattis!!!

Svar: Ja, det blir perfekt! Där får vi hänga i sommar!
Karla

2015-04-26 @ 10:09:56
Postat av: Gunilla Fagerström

Glad jag blir

2015-04-30 @ 14:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0