En snålis, en virrpanna och en besserwisser

Det var en gång en snålis, en virrpanna och en besservisser som skulle på bröllopsmässa. Plötsligt kom BLT och tyckte de såg roliga ut och bad om att få ta en bild och ställa några frågor.
 
Jag och Hanna (min barndomskompis som ska vara brudtärna) och Patrik var på bröllopsmässan på Statt i Karlskrona i söndags. Där var även massa trevliga danskompisar och vi hade två uppvisningar inbokade. Jag fick dansa med min favorit-lindyhoppare Victor så jag var himla nöjd. Efter andra omgången när jag stod och eftersvettades kom BLT frågade oss en massa saker. Jag konstaterade att artikeln blev helt okej. Förutom att jag framstår en en riktig virrpanna. Patrik tyckte han framstod som en snålis. Och Hanna tyckte hon framstod som en besservisser. Så det låter som en smart trio på framtåg.
 
Vi pratade smink (dock inte bokat som tidningen skrev), provade tårtor och hittade faktiskt ringen med stort R. Vi har inte hittat nåt som känts klockrent innan och har ändå kollat på en hel del ställen... Men nu! Nu har vi beställt ring! Tjoho så spännande! Dock inte den på bilden. ;)
 
 
Såhär såg det ut i mobilversionen i söndags kväll. I tidningen igår var det dock även rätt datum.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha! :) Tycker det var ett bra inlägg! Men knäppt att de fick er att hålla i en heeeelt annan ring...

Svar: Han tyckte den andra inte syntes tillräckligt väl. ;)
Karla

2015-02-05 @ 12:50:41
URL: http://oyogan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0