Vinter och cykla till längdspår!

Nu är vintern äntligen här i Norrköping. Hoppas den stannar lite. =)
 
I morse var jag ute en timme och gick med Emi vid strömmen. Snön gör det ljust och det blir massa nya promenadmöjligheter!
 
Och nu ikväll cyklade (!!) jag 8 minuter bort till Himmelstalundsfältet med mina skidor och en termos med blåbärssoppa. Där fanns något sladdriga med helt klart åkbara spår. Jag och min vän/kollega Erik tog oss en mil med fikapaus på mitten. Dubbelspår så trevligt att kunna åka och umgås samtidigt. Så himla lyxigt att kunna åka så nära en vardagkväll. Livet på en pinne!
 
Morgonpromenad med Emi
 
Kvällsskidåkning!
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla Fagerström

Åååå snö. Så härligt det ser ut !!!
Du borde tävla med bilden på hoj och skidor !!!!!

Svar: Hahaha! I vilken tävling då? Säg till om du hittar lämplig! =)
Karla

2015-01-27 @ 20:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0