MTB i Svärtinge

Igår var jag ute och rullade på mountainbiken. Det var fint det! Upptäcksfärd i Svärtinge, försökte hitta nån trevlig slinga. Större del av turen var riktigt trevlig, bara någon kortare del som var för blöt (sönderkörd av skogsfordon?) och någon del som var för teknisk för mig. Men mycket snällare stigar än Vrinnevi, så det passade mig bra! På slutet hittade jag även en reflexbana som såg trevlig ut! Men den måste vara för terränglöpning, verkade alldeles för svårcyklad. Får testa springa den nån dag istället.
 
Det var härligt väder. Inte så många grader, men fin molnfri solnedgång och sen vacker måne och stjärnor. Och vinden nådde mig inte där i skogen. Marken luktade varmt istället för frostigt, och det kändes sådär vårigt och bra.
 
Bjuder på en selfie idag, i nya tröjan från UT Kolmården har nu fått åka med både på racercykling inomhus och på mountainbikecykling ute. Hittills är jag mycket nöjd med den. =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0