Men oj vad den växer!

Nu sen några få veckor tillbaka växer det för fullt om min mage! Jag blir förvånad varje dag när jag tittar ner, känns det som! Jag känner mig så himla glad, fin och lyckligt lottad som mår så bra!
 
Såklart jag är trött, väldigt trött faktiskt. Så trött att jag knappt orkar nåt annat än att jobba och grundläggande vardagssysslor i veckorna. Men på helgerna gör vi mycket roliga saker ännu, även om jag är bra på att sova där emellan... ;)
 
Nu har vi passerat halvtid med god mariginal, och sen två veckor tillbaka kan jag känna mycket rörelser där inne. Vilket gör att jag mer och mer har börjar fundera på vem som är där inne, och jag är så nyfiken!
 
Bilden nedan är från veckan i Turkiet.
 
Vecka 21+4 var det på denna bild.
 

Kommentarer
Postat av: Maria Rennemark

Hej Carla! Av en slump så blev jag sugen på att kika in på min blogg (som jag inte använt på lääänge, men funderar på att börja blogga lite igen). Såg i min läslista att du fortfarande bloggade så blev sugen på att kika in! Och ni ska ha barn!!!! Wow! Stort grattis och hoppas att ni mår bra!? Hälsa!

Svar: Hej! Vad kul att höra av dig! Jag försökte spana in din blogg nu, men det var ju låst. Tack! Det är jättekul! Jodå vi mår finfint! Hälsa du med. Kram!
Karla

2015-10-08 @ 09:13:46
URL: http://majjamus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0