Albin, två veckor gammal!

Inatt blev Albin två veckor. Och vi har varit hemma nästan en och en halv vecka. Allt är jättebra här. Jag vet inte vad jag väntat mig? Nåt sorts kaos med ont och skrikig bebis? Det blev det i alla fall inte. Kroppen har hämtat sig jättebra efter snittet. Första dagen hemma gick jag långsamt runt huset och Patrik fick hjälpa mig på med skorna, men bara några dagar senare kunde jag själv göra det mesta jag behöver (får dock inte bära tugnt). Vi har myst i mängder, promenerat hela lilla familjen i Folkparken, tagit oss på ett äventyr in till stan, osv. Albin är verkligen en go bebis, som äter mycket, sover, spanar lite och verkar vara mest nöjd med livet. <3
 
Här kommer ett gäng blandade bilder från de första två veckorna i hans liv:
 
Första dygnet.
 
På BB.
 
Skönt att få komma hem.
 
Det funkar bra med Emi. Hon bryr sig inte så mycket om Albin, utan verkar mest uppskatta att ha oss hemma igen.
 
Hej!
 
Mys. Första besökarn hos oss var Madde! <3
 
Första barnvagnspromenaden.
 

Här chillar vi om dagarna.
 
..och är pigga om kvällarna?
 
 

Kommentarer
Postat av: gunilla

Vilka helt otroliga bilder ! Så go han är när vi får se hans ögon. Bilden påå när ni ser på varandra är helt magisk. Du gillade också att hänga på axeln

2016-02-10 @ 18:09:03
Postat av: Maria

Vilka fantastiska bilder! Han är ju helt otroligt söt och det ser så härligt ut med allt bebismys! Längtar lite extra mycket efter vår lilla knodd nu :)

Svar: Förstår det! Jag med! Hihi! :-)
Karla

2016-02-11 @ 09:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0