Skog!

Förra söndagen tog jag mig äntligen ut i skogen! Patrik grejade med bilen inför försäljning och jag hade inget annat för mig. Varför har jag väntat så länge? Tänkte väl det skulle vara krångligt, men icke då. Ner med Albin i sjalen, och så ut! Än är det lite kallt att knyta sjal utomhus om man ska ha den under ytterkläder, så tur jag har den gröna sjalen, den gick bra att knyta sittandes i bilen. Så skönt med sjalen, inte bara det självklara att slippa vagn och ha händerna fria, ytan också slippa ytterkläder till honom. Han får värme av mig och sjalen samt nåt lager till (om inte koftan och/eller jackan når över båda kan man ju knyta en halsduk, filt, tröja eller jacka runt sig).
 
Det blev en konstig promenad, jag försökte undvika motionsspåren och mtb-spåren för de var verkligen isgata och jag hade inte skor för det. Jag hade gummistövlar, trodde det skulle vara lera.. Men små-stigarna var torra och fina, så jag följde dem och de gick helt zickzack!
 
 
En Karla och en Emi som gillar skog (hoppas Albin kommer göra det med!)
 
Redo för skogspromenad! Den fina bodyn är från Sandra och Pontus i Linköping. Och Matilda i Linköping har stickat de fina raggsockarna till honom. De är långa och har ingen häl, dvs helt perfekta för de täcker hela den delen av benen som är utanför sjalen och han växer inte ur dem. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0