Sol och vårkänslor

Både i torsdags och i fredags var det riktigt härligt väder! Jag brukar ut och gå mycket om vardagarna, ofta nästan två timmar oavsett väder. Det brukar vara skönt att komma ut. Men i fredags var det så himla härligt, var ute i tre timmar! Dessutom hade jag hittat "vanliga" kläder som passar, så skön känsla! Ett par träningstajts som jag köpte billigt, i en storlek större, att ha i början av graviditeten. Hann väl bara använda dem tre gånger då, men nu sitter de bra! Tröja och tunn jacka. Paus från mjukisbyxor och bysliga vinterkläder. Hej till sol, vårkänslor, blommor.
 
Albin sov väldigt gott i vagnen just i fredags också, så medan jag väntade på att möta upp Emma kunde jag parkera vagnen och göra lite övningar i solen vid campus (annars brukar han börja gnälla så fort vagnen står still). Benböj och balansövningar. Härligt att få känns sig som en gnutta Karla också och inte bara Albins mat och bärare. ;)
 
Tänk vad vädret, några kläder och en övning kan göra att känns helt plötsligt mycket lättare och roligare!
 
Torsdag:
 
Fredag:
 
Bilderna är tagna vid Himmelstadlundsfältet, Campus, Folkparken och Motala ström.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0