Sommarlov!!!!

Har jag inte skrivit sen måndag morgon? Måndagen fortsatte vara jättebra med fin kajaktur i kvällssolen, bjuden på lyxmiddag hemma och i gott sällskap. :) Tack för alla grattis-hälsningar!

Tisdagen ritade jag hela morgonen. Klippte mig (det blev kort!). Byggde modell. Sen myskväll på Bergåsa med blommande syréner, pizza, glasstårta och gitarrmusik. Skönt!


Jag fick en fin kanna av Inga Lill, och en verktygslåda med massa verktyg från båda. Behövdes!
Brorsan hade sina Happy Socks, blir bara  full i skratt varje gång jag ser dem!


...och pappa provade brorsans studentmössa, det var också kul! (En typisk Oregonian-lösning på träd i veranda)

....men sen blev det plugg hela natten.

Uttråkad hund som hittat ny sovstil. (nytt fästinghalsbans som enligt mamma ser ut som ett "indianhalsband")


Sooooooommmmarlov!! Redovisningen gick bra! Ska berätta mer sen och lägg upp bilder på lite modeller. Där var massa fina..

Nu ska jag träna agility, sen sova lite, städa lite och återhämta mig efter nattens och gårdagens arbetspass....sen ska ni få se massa bilder på kul det färdiga projektet och modeller!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Aah sånt där bärnstenshalband va? Intresant o se om det funkar. :)

2009-05-27 @ 23:44:31
URL: http://cockermatte.blogspot.com
Postat av: Tina!!

Halloj Karla!

Får väll lov att grattulera ser jag här i bloggen!!

Har haft en minsan hektisk tid, dom senaste veckorna har det bara vart anmälningar som snurrat runt i huvudet!! Vi klarade av vår klass 1-2-3 tävling tors-fred förra veckan. Vi hade över 1000 starter per dag, så det blev ganska STORT!!

Ska försöka ladda om nu inför SM om ett par veckor!!



Hoppas vi ses då? Var hamnar du som funktionär? Agilityn? Ska iväg till Fagersta i helgen för lite tävling igen,dax att ladda...

Jax tog sin första pinne i fredags i ösregn,vann agilityklassen med 43 starter!! Lycklig!

Wiggos lag tog en vinst och SM pinne i Lördags!



Har du startat något mer?

Vi ses!// Tina!

2009-05-28 @ 23:08:12
URL: http://landet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0