18 dagar kvar till vasaloppet!

Jag ser verkligen fram emot Vasaloppet! Bokade tågbiljetter häromdagen, och det blir en resa på egen hand. Både tåget och skidåkningen. Tror det kan blir en väldigt rolig, nyttig och lärorik resa både fysisikt och mentalt! Men jag börjar bli nervös..


Idag var jag och Mathilda och simmade, och i bastun pratade vi om varför man tränar. Det frågar jag mig ibland, men jag brukar komma fram till att jag tränar för att må bra, för att att jag gillar att bli riktigt slut och jag gillar att känna mig stark. Jag uppskattar mycket att vara ute i naturen och jag tycker det är kul att träffa nytt folk. Det gör man när man tränar, alltid så härlig stämning. Det är också kul med nya utmaningar!



Mycket kul är på gång: (fetstil är de jag är anmäld till hittills)

27:e februari: Vasaloppet - Öppet spår. 90km.
Länk.

26:e mars: Spin of Hope på lokomotion. Spinna i lag och samla pengar till barncancerfonden. Länk.

14:e maj: Bräknetrampen i Bräknehoby. Cykla runt i Blekinges vackra natur. Länk.

21:a maj: Göteborgsvarvet. Galet massa folk som springer 21km i Gbg.
Länk.

25:e maj: Blodomloppet i Karlskrona. (5 eller 10km) Spring och visa du bryr dig. Både för blodgivare och andra. Länk.

21:a juni. Mardrömmen i Rödeby. Ett kort men lerigt springlopp. Under planering, lite info finns här.

2:a juli: Kustmaran och Kristianopel runt. Spring din distans, välj mellan 5, 10, 21 och 42km. Under planering, info kommer sen här.

13:e augusti: Cykelvasan! Vasaloppet fast på mountainbike! 90km. Länk.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Galen är vad du är, galen och stark:)

2011-02-09 @ 17:51:55
Postat av: Karla Blum Fagerström

Tack, vem du nu är! :D

2011-02-09 @ 20:22:55
URL: http://possibly.blogg.se/
Postat av: Hanna

hoppsan, mitt namn föll visst bort:) det var bara jag. Hoppas allt är bra och förlåt att jag är så usel på att höra av mig. Ringde, som vanligt, när du jobbar och kom på det just när signalerna började:). Jag försöker igen nån annan dag:). kramar

2011-02-13 @ 22:18:03
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0