Midsommar i bilder

Lång dag!

Halv åtta hade jag rastat hunden och sen Patrik och jag cyklat mountainbikarna ut till Rosenholm där vi mötte Krister. Vi cyklade på grusvägarna över till Rosenholm, sen ut till Skärva gård och Sjuhalla gård. Sen kaffe och kex, efter gav Patrik upp och jag och Krister cyklade ut igenom Nättraby till Skillingenäs, Skavkulla, Tromtövägen, Tromtörunt på inte alls cykelbara stigar (lyfta bland annat cyklarna över ett elstaket, och igenom trädgrenar) och sen vek han av norrut för att cykla hem till Holmsjötrakterna och jag mot stan. Patrik 2mil, jag 6mil, Krister 11mil. Bra när man kan anpassa efter sin förrmåga och ändå cykla ihop!




Hem och vända sen till Kuggeboda för lunch (mammas goda laxtårta) och fika (mina fina brysselkex). Mamma och Rolf var det som bjöd. Det blev även promenad och hundbad.




Kväll med grillning på Långö med ett litet gäng vänner. Det hör ju till. Sen spel, skratt, kaffedrinkar och vacker soluppgång hemma i lägenheten.

Trackback
RSS 2.0