Till Hanna!

Idag har sommarpratare i P1 räddat min dag. Bloggaren Underbara Clara var det som pratade idag. Jag vill inte läsa andra bloggar bara för att alla andra gör det, men nu har jag surfat in på hennes och jag gillar den. Jag gillar den mycket. Trots att alla andra också gör det. Tänk att vara 24 år och på något sätt leva sin dröm och göra sin grej.



Nåt om bloggen fick mig att tänka på Hanna. Vid en extra check såg jag väldigt många likheter. (tex här) hemmagjorda tygvimplar i galna färger, galna mönster i galna kombinationer, loppisgrejer, antikgrejer, en stor renoveringsentusiam, fina vaser, vackert porslin, gamla skoltavlor med kartor och insekter, litet barn i fina kläder, rolig hund och en underbart härlig talang för att se! Se och fånga livet med ord och bild. Vackra platser, vinklar, vrår, människor.. 

Hanna, du borde ju också marknadsföra dig, bli en känd bloggerska och prata i sommar i P1!

Hennes program kan lyssna på när ni vill från nätet.

(avslutar med en härlig klassiker som hon spelade i programmet)

 

Detta inlägget skrev jag när dagen kändes någorlunda positiv, innan jag körde upp min bil så den fastnade på en stubbe. Patrik kom och räddade mig. Som vanligt. :) Midsommarbilder får ni i morgon. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Rosa

Stubbe?! Du é söt! Ses på lördag - kramiz

2011-06-28 @ 23:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0