Hunden är tillbaka

Idag känner jag igen min Emi igen. Jag blev så ledsen igår när jag tog fram springskorna och hon inte stod i dörren på nolltid. Lyfte bara ena örat. Korta rundor då hon kissade och sen ville hem igen. Idag känner jag igen henne. Kastar i sig maten, läser mig, följer mig med ögon och öron, skyndar mot alla spännande dofter när vi är ute. Jag tog bort plåstret idag, och det är två små små sår som ser jättefina ut. De kommer läka fort. Inflammationen kommer ta tid, och hon haltar jättemycket idag med. MEN idag lever Zebran hon fick av Patrik i Linköping återigen ett hårt liv, men med en ny cool frisyr! Precis som det ska va! :D


(tagna med mobilkameran)

Kommentarer
Postat av: Karro

Oj vad snäll Patrik är som köper sådana små guldklimpar. Zebran var ju jättesöt när man fick se huvudet också ;-)

2011-03-19 @ 12:04:15
Postat av: Karla Blum Fagerström

Fast tofsen på svansen tyckte inte Emi passade zebrans stil, så den rykte direkt. Om du frågar Emi snällt nästa gång du är på besök kanske du får hälsa på Zebran, med huvud och allt. =)

2011-03-19 @ 12:07:30
URL: http://possibly.blogg.se/
Postat av: Karro

Neeeej, stackars zebran. Jag ser nu att svansen har blivit kuperad. Åh, när får jag komma och hälsa på och se vad som finns kvar av den? Och titta på Emis stygn? Jag har massa tid efter tentan ;-)

2011-03-19 @ 12:55:55
Postat av: Karla Blum Fagerström

Du får komma när du vill, före eller efter tentan! :D

2011-03-20 @ 08:45:10
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0