Balkongprakt och valborg



I lördags flyttade äntligen några smultronplantor hem till oss och ut på balkongen. Om de inte tar illa åt sig av vinden kommer det bli fint till sommaren. Och se vad min clematis växer! Det var bara en liten ensam smalis på ca 20 cm när jag köpte den för några veckor sen.. Nu när det varit strålande sol och den får bo i stor kruka växer den på alla håll och kanter så man nästan kan se den röra sig!


Valborg firades utan större omständigheter med Patrik, mamma och Rolf, Karolina och hennes mamma. Två sammanslagna manskörer i solen på torget fick stå för kvällens vuxenpoäng. Sen god lyxig trerätters middag med massa skratt. Tänk att nu är det maj!


och sen missade jag ju kalaset i Jämjö igår för att jag jobbade... =(
Men hörde rykten om att ni följer min blogg!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ROSA!

och massa kramar till mina fina vänner Malin och Albin! Vi måste ses och busa någon dag! :D

Kommentarer
Postat av: Rosa

Tackar tackar!

Klart man kikar in här då och då...

Så fint det blir på balkongen! Jag får köpa en ny clematis för min frös i vintras :(

men lycka till med din, vilken färg blir blommorna i?

2011-05-02 @ 21:40:57
Postat av: Karla Blum Fagerström

Har du din planterad ute eller i kruka? Vad tråkigt. Man ska visst klippa ner dem till 30cm höga i mars, fick jag lära mig. Tänk vad man lär sig. Lila blommor ska min få! :D

2011-05-02 @ 23:51:02
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0