Tjejhelg i Malmö!

Har haft en underbar helg i Malmö med bästa gänget från gymnasiet, Ida och Maria och jag. Och Tesse. Och Euan en kort sväng. Riktig IB-reunion blev det. Vi chillade, promenerade, lagade mat, skrattade, pratade minnen/framtid/trams/humor, hundkelade, var ute och dansade, fikade, shoppade.
 
På söndagen var jag och Maria på Malmös Kallbadhus! Att jag inte gjort det innan! Det var så himla härligt att basta med grym utsikt (massa hav!!) och bada. Uppfriskade, frihet, skratt, adrenalin och ren njutning helt enkelt. Sen stod vi och gjorde oss i ordning utomhus, precis när solen tittade fram. Dit ska jag igen. Lätt. Helst i morgon. Eller så snart som möjligt. =)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbar helg med underbara vänner!!! Härliga bilder :)

Svar: Precis! =D
Karla

2013-11-07 @ 20:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0