Hjälmö

I helgen var jag och Emi på äventyr. Vi fick äntligen se Hjälmö, som Karolina alltid pratar om. Och vilken helg det blev! Hela hennes familj var där, vädret var absolut strålande, skogen var helt fantastisk, ljuset var vackert och det var så lugnt och skönt.
 
Vi promenerade, läste, myste, åt god mat, slappade, skrattade och umgicks. Jag och Emi bodde i sjöboden och när jag vaknade både lördagen och söndagen smög jag ner och tog ett dopp det första jag gjorde. Emi fick bada en massa senare på dagarna. I lördags eftermiddag när Emi var trött så passade vi på att köra Karolinas mammas benträningspass (riktigt roligt med nytt pass och med sällskap!) och efter det sprang jag på alla stigar jag kunde hitta på lilla Hjälmö. Mycket blåbärsris och inget folk. Lyx. 
 
Sen tog vi ett litet varv i Stockholm, Karolina, Emi och jag innan det var dags för tåg hem. Med sinnena och lungorna fyllda med skärgård.  
 
Fotade inte så mycket, men lyckades sprida ut de jag tog ganska väl över dygnet. God morgon, god dag, god kväll och god natt:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0