Skogs- och MTB-lycka!

För exakt en vecka sen fick jag ett riktigt lyckorus! Jag smet ut en sväng och rullade lite i skogen. Bara ute och glida-pass. Spana in stan lite på vägen dit och hem, och kollade in 7 kilometers MTB-slingan i Vrinnevi. Den är riktigt fin!

Stora delar av banan var faktiskt riktigt torr och fin, men vissa delar var verkligen blöta. Tog det lugnt idag och stannade och fotade, kollade stigval och djupet på vattenpölarna. Och luktade SKOG. Jag tycker verkligen om skog! Biachin rullade fint,  nyservad och med nya handtag. Det kommer bli bra det här tror jag. Med MTBn och Norrköping och sådär.
 
Det kändes så himla bra. Jag cyklade runt med ett fånigt smajl på läpparna hela rundan. =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0