Gamla bilder på nära och kära.

Häromdagen så rotade jag runt på pappas vind och hittade några fotoalbum från 80-talet och början av 90-talet. Bjuder på några dåliga mobilbilder, men känslan framgår! =)
 
Min coola mamma, från den tiden hon och pappa bodde i USA. Pappa, min farbror Bud och min kusin Allison. Bud, hans fru Marcia och Allison och ett gäng till landar i morgon kväll!
 
Mina coola förldrar. Ser ut som hipsters, fast det var ju på riktigt. Bilderna är från Eugene (Oregon) där de bodde 1979-1982. Samma bro cyklade jag över när jag bodde där 2006 och skulle till jobbet!
 
Min äldsta vän, Hanna! Hon kommer vara brudtärna på lördag! Andra bilden är på mig och mamma i folkdräkt. Under min uppväxt hade alltid jag, mamma, mormor och gammelmormor folkdräkt vid högtidliga tillfällen!
 
Världens bästa gudfar Chris och jag för några år sen. Han är pappas bästa kompis som gymnasietiden. Han bor i Oregon och jag bodde hos honom när jag var där 2006. Han hälsar på i Sverige varje år och han landade ikväll. I morgon ska jag träffa honom! Å vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: gunilla

Världens härligaste bilder och text !

2015-07-24 @ 11:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0