Lunch i Johannishus


Iga sov gott i morse medan jag tvättade... sen kom Tobias och hämtade henne. Hejdå för den här gången.


Vi åt lunch i Johannishus och busade med bollar och en frisbee. Rolf och mamma har fixat en massa. Nya dynor till stolarna, tvättlina, nya växter....



...och tapetserat om matrummet! Tapet före och efter:


Det syns inte så bra, men den är faktiskt lite randig den nya. Lite lagom retro. Jag tycker det blev fint. De ska ta de andra rummen efter hand också är det tänkt. Men mycket jobb, då de passar på att byta ut de gamla skivorna mot gipsskivor och dra om elen...

Vad skönt att få komma ut till Johannishus en stund idag innan jobbet!
I morgon är jag ledig! Yes!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blev! :) Härligt med lite ledighet imorgon med, det förtjänar du!

2009-08-03 @ 18:01:26
Postat av: Maria

Ojdå... det var jag som skrev förra inlägget. Så slipper du undra (:

2009-08-03 @ 18:02:12
Postat av: hanna

Blev fint med tapetseringen, men blev helt förälskad i den gamla:)

2009-08-06 @ 11:44:18
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0