Långö

Packa cykeln och ta hunden med sig och rulla bort till lilla stranden på Långö. Bra sysselsättning innan jobbet. Dagar som dessa är Karlskrona underbart. Mängder med vikar och klippor att göra utflykter till; nära, långt borta, bland folk, ensamma, steniga, sandiga, gräsiga, skogiga, branta, grunda.... här finns ställen för alla. Vatten överallt, värme men lagom svalkande bris. Helt underbart!



Var uppe på hundklubben coh skulle lämna papper och tänkte passa på att träna lite, men det är alldeles för varmt för agility är jag och Emi helt ense om...

...Emi la sig på verandan medan jag bar fram bommar till hopphindren. Sen med kassler, boll och trasa så körde vi 2min, vila 10min, körde 2min till sen gav vi upp båda två. Det gick sakta, men bra. Inga busryck en dag som denna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0