Tillbaka på dansgolvet!

Dans till livemusik (Åhus Swing Orkester) i Kristianstad i fredags. Bandet spelade mycket dansvänlig musik, perfekt golv, jämna par (nästan) och varierande musik. Massa glada fnittriga pensionerer som dansade foxtrott eller bara lyssnade, och sen en gäng lindy hoppare från Karlskrona som dansade massa! Helt lycklig och helt slut sen.. :D

Sen var det uppvisning på Klapeidaplatsen på lördag! Kul!


...hade min fanclub med! ;)



Lördag morgon var det båttur med M/F Wittus till Östra skärgården med medhavd frukost. Härligt!





Från och med igår kommer jag jobba superlånga söndagar, och korta måndagar, och sen ledig resten av veckan! Dansa, träna, umgås med folk...och kanske plugga lite. ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härligt! Verkar vara fullt upp på kulighetsfronten. Snart vill jag komma ner och hälsa på dig och se hur fint du och roomien har det i lägenheten! Saknar dig. Har saknat att läsa din blogg också. Nu är jag här igen. Såhär mycket trevliga bilder kan man ju bara inte motstå ;) Kram på dig!

2009-08-31 @ 20:29:00
Postat av: Maria

Så mysigt det såg ut på skärgårdsbåten. Synd att vi inte var med!

2009-09-01 @ 23:35:26
URL: http://majjamus.blogspot.com
Postat av: Karla

Det var jättemysigt, vi får ta en tur nån gång. :D

2009-09-02 @ 16:26:22
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0