Månadens dricks...

...pengar som jag samlat ihop som dricks denna månaden skulle jag kunna

1. Spara
2. Köpa mat för
3. Köpa något nyttigt för
4. Köpa något kul för

Det blev en symaskin! Det har jag velat ha länge. Symaskin eller micro... hrm. Lätt val. :D

Kanske inte den coolaste och modernaste, men den bör funka till det jag tänkt mig. Nu står den i köket och väntar på att invigas. Jag har en stor hög med grejer som ska lagas eller sys upp.

Igår var det grillning hos pappa på eftermiddagen innan jobbet. Några gick en långpromenad innan maten och jag, Tamara, Fran och Kevin var inne och visade Fran stan. Iga var hos pappa och Inga Lill i söndags när jag jobbade. Jagade kottar och sov på den stora lurviga mattan. Igår fick hon följa med på långpromenad och Emi följde med till stan. Sen var det två nöjda hundar som slöade i trädgården. Ända tills ett äpple trillade ner, och Iga attackerade och puttade på och sprang iväg med det. Emi tittade på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0