Senaste dagarna:


Blivande fläderblomssaft






Senap och ketchup, eller ekologisk läsk?






Sol och bad i Kuggeboda






Cykelutflykt till Verkö






Packa till öland....ska fortsätta med det nu...






Det var en snabbuppdatering idag, jobbat en del sista kvällarna, jobbar idag också 14-21.30, sen bär det av mot öland en vecka! och nu ringde fia från jobbet och undrade om jag kunde handla lite småsaker på vägen dit, så bäst jag sätter fart nu.

När jag kommer hem är jag ledig sön, mån, tis. Lyx! :D

Kommentarer
Postat av: Thomas

Öland är härligt. Vi ska nog dit med barnen snart. Några tips?:-) Hoppas du får tur med vädret!

2009-07-05 @ 12:18:43
URL: http://brindefalk.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0