att tänka i punktform..



När jag är trött och/eller hungrig tänker jag i punktform. Nu har jag just kommit hem från jobbet och massa osammanhängande tankar hoppar runt i mitt huvud och jag försöker stapla upp dem i hjärnan för att de inte ska halka iväg för mig....typ såhär?
  • Fan vad coolt med SM i Agility, egentligen.
  • Lavendel är fint. Hur tar man hand om dem? (fått en kruka av kursdeltagarna i agilitykursen)
  • Var det verkligen en katt i restaurangen idag!? Hur kom den in!?
  • Emi är duktig idag. Skött sig på SM bland hundratals hundar, och sen varit själv många många timmar när jag jobbade.
  • Känner att det är massa saker jag måste göra...
  • Mitt liv är bra. Varför känner jag mig så dryg?
  • ...för att jag är trött och/eller hungrig.
  • ...för att jag behöver sova och hungrig för jag behöver äta.
  • Slutsats 1: Är upp mackan och gå och lägg dig.
  • Slutsats 2: Nästa vecka är lugnare, då ska jag vara hemma och inte fara och flänga så mycket utan vara hemma och fixa alla såna där småsaker som staplats på hög.

Lite bilder från SM:

1. Jag prickade av ekipagen innan de släpptes in till vetrinärbesiktningen på fredagen.
2. Förberedelser dagen innan med tält vid agilitybanorna (campingen ligger en bra bit bort).
3. Vi klarade oss med bara korta skurar. Här tittade vi på individuell hoppklass medium. Svårt!
4. Allt dokumenteras. Agilityplanen visas även i webcam på intenet, fast hackigt, så det det mycket kul ut. :P


Boxern Matti sitter också i infotältet med Emi och vi mänskliga funktionärer.

Nu ska vi sova, så vi orkar med i morgon... Emi gick just och la sig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karla

Glömde länka:

SM:

http://www.sbk-sm.se/lydnad-agilty.2009/

Live från agilitybanan:

http://www.livestream.com/agilitymasterskap/

2009-06-13 @ 23:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0