Fullt upp!

Efter en helg på Tjärö och några dagar i Lund händer allt samtidigt! Nu är det redan helg igen! Verkligen inte varit hemma mer än några minuter om dagen. Nu är jag hemma 1 timme mellan funktionär på SM och jobbet.


I Lund var det i alla fall skoj. Kul att umgås med Hanna igen, en gammal barndomskompis ju. Vi var på ikea och köpte massa lampor och gardiner + stänger,  persienner, osv. Och ett vitrinskåp....det blev lite trångt i min lilla bil. Jag han också med att träffa Euan och Sara och deras två hundar. Släppte dem och stod och snackade i säkert över en timme. De hade skoj, hundarna. :P Sen hälsade jag på Johannes, också trevligt. Riktigt skön kvällspromenad på vägen dit. Fotade massa hus och miljöer på vägen dit. Det ska jag inte plåga er med, men tyckte denna var rätt söt. :)




Skaffade mig en karta och promenerade massa, det är en bra promenadstad. Lund är en stad fylld av ett virrevarr av cykelvägar och höga buskar, vilket är fint men efter ett tag tappar man lokalsinnet och väderstrecken helt! Sista dan skulle jag gå till "St Hans backar" medan Hanna jobbade, tänkte att det går väl bra, men givetvis blev det en lång omväg dit...sen sov Emi gott i bilen på väg hem.




Onsdag var det ju brorsans student! Heldag det med!

En glad och nöjd bror. Alltid full fart! Bra bild mamma hittat. :P

SM torsdag till söndag, funktionär heldag. Jobb kväll tor, lör, sön. torhamn fredag kväll. När ska jag andas? Nästa vecka?

Träning:
Måndag: Springa 30 min Lund, trevlig morgontur.
Onsdag: Springa 55min Västra mark, lugnt och skönt med Emi
Torsdag: Gymma 30min, intensivpass axlar, rygg, core,

Kommentarer
Postat av: Karro

Oj, det var inte lite grejer du pysslar med... Hoppas du har kul iaf!

2009-06-13 @ 22:00:02
URL: http://korrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0