Lydnads- och agility SM närmar sig!


Det byggs och fixas för fullt inför SM:et på Karlskrona brukshundsklubb! Spännande! (nästa helg är det!)

Annars så har jag jobbat massa ikväll och igårkväll (läs torsdag, fredag), och packat, och kompisar har varit här och lämnat av lite saker över sommaren, samt Henrietta har flyttat tillbaka till sthlm (hon hittade inget jobb här). Allt dett har resulterat i ett prydligt kaos här hemma.

Dagens träningpass blev i alla fall att flytta in sängen i sovrummet. Det var lite tajt. Jag har återigen ett sovrum! Det ser lite kalt ut än, men ska ha det så ett tag och fundera över om jag har råd att ha lägenheten själv eller om man ska hitta en inneboende kanske.

F lämnade en massa blommor och T en spinncykel. Ja, tack, inget som stör min sommar precis. ;)

Idag gjorde jag müssli och handlade till Tjärö tidigt. jag har hand om frukosten. Vi har delat upp de olika målen. Det blev flerkornbröd med ost, kalkon, eller keso på. Och fil eller yoghurt med hemmagjord müssli.




Underbara underbara Ida är hemma från Island!! så jag kunde ut och gå långrunda med Ida innan jobbet. Vad jag saknar/saknat Ida och Maria, världens bästa kompisar från gymnasiet. Snart hoppas jag på att få träffa Maria med. Hoppas på en favorit i repris på Böda Sand i sommar! Dock med mindre regn. Den helgen vi var där 2007 var det kallt, ruggigt och regnit, och vi bodde i litet tält. I år har jag bokat stuga. :D



Lördag och söndag på Tjärö, Måndag och Tisdag i Lund. Nu sovdags! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karro

Oj, en träningscykel i lägenheten vilken lyx! Det vill jag också ha så jag kan sitta och titta på tv och motionera samtidigt =P

2009-06-06 @ 10:13:24
URL: http://korrre.blogg.se/
Postat av: Maria

Ååå vad jag saknar er, tjejer! Vi ses snart tycker jag! Puss och kram

2009-06-22 @ 22:31:26
URL: http://enolanningibarca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0