Perfekt sommarlovshelg!

Denna helg har bara varit helt underbar! Perfekt start på sommaren!



Grillning i lördags kväll på saltö (hundvakt till Iga över helgen). Mys!


Långpromenad i Johannishus med Emi och Iga söndag förmiddag. Idyll!


Agiliykurs (jag är hjälpintruktör) på söndag em. Varmt!

(mobilbild)
Tangokonsert söndag kväll som jag gick på själv. Jag kom av mig helt och lämnade denna jord för en stund. Vackert!


Sol och bad vid studentviken med Emi och Dana måndag eftermiddag.

(mobilbild)
Jobb, sen tur på inlines måndag kväll/natt.


Träning:
Ingen "riktig" träning, men har inte slappat heller direkt.
Lördag promenad 1½h västra mark
Söndag promenad 1½h högt tempo Johannishus +agility
Måndag inlines 1h gott tempo.
(Hundpromenader under timmen räknas inte :P)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad flitig du är att skriva! Fina bilder!

2009-06-02 @ 00:20:52
Postat av: Ulrica

MMmmm sommar och hundar. Det är livet det ;)

2009-06-03 @ 08:42:27
URL: http://cockermatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0