saker man inte vill göra med vänster hand...

skriva på datorn, mobilen, diska, spela gitarr, fota... ilandsproblem!

...såhär ser min högerhand ut. släppte ut den från tråkiga plåster, tänkte den skulle få andas lite. sitter med den i vädret nu som ett eller annat fån. :P



hoppas alla haft en bra midsommar. jag och ida med varsin hund var i kuggeboda. vackret och fint och idylliskt och hundarna badade och vi låg på gräset, sen bara pang, så var det hundfajt. jag tog unden buken, men fick inget grepp och tog tag i emis halsband och tänkte jag kunde dra undan henne, men daisy följde efter. jag fick ett nyp i handen (av denna gamla snälla krulliga hund!) och daisy fick ett i örat. inget akut, och de lugnade sig direkt. vi ringde lite och bestämde oss sen för att köra in till stan till vetrinär och sen till jouren på vårdcentralen.

sen sen middag i kuggeboda, med lax och äppelpaj och jordgubbar. mys. sover gott så där i ingenstans, utan motorljud och i mörkret. vacker morgon och fin hundrunda mellan skurarna. åkte hem efter lunch och jag och brorsan bjöd på mat hos mig till mamma som fyllde år. kvällen avslutades med knäpp film. kul! nu färdigskriven med vänsterhanden. lite bilder ska jag väl få upp också. på Emi också, eftersom Karolina oroar sig för att hon ska glömma hur hon ser ut annars. :P



det var en jättefin eftermiddagn när vi kom ut


havet och himlen hann med alla färger dessa dar


underbart att umgås med ida! nära naturen! med ida kan man bara vara och njuta och sitta på verandan och titta ut och prata.. eller inte prata. hur skönt som helst!

Kommentarer
Postat av: Karro

Aj! Du måste ta det försiktigt med handen nu!

2009-06-21 @ 06:07:29
URL: http://korrre.blogg.se/
Postat av: Magnus

Farliga djur det där...

2009-06-22 @ 09:22:13
URL: http://cmkbilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0