Världen rasar!

Idag och helgen verkar vara en sån tid då allt går fel för alla mina nära och kära. Tungt.

Det var också tungt att ta tag i lassen med disk och packning och städning som fått ligga. Plasthandske på och göra så mycket som möjligt med vänster hand. Jag börjar bli bra på att smsa med fel hand och jag kan nu skriva på datorn med båda. Inget platsplåster på idag, stora såret ser bra ut, men det lilla som är närmre vecket mellan tummen och pekfingret går upp hela tiden. Har tejpat det ordentligt nu med riktig sårtejp, tror det är bättre än plåster som drar upp det. Jag kan använda handen rätt bra nu, bara jag inte greppar nåt med tumme+pek, eller skrollar. :P


...men sen efter lunch kom ida och vi gick en runda och satt på en brygga en stund och beklagade oss över den orätttvisa verkligheten. Underbara underbara Ida, vad skönt att ha dig i Karlskrona!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker om er tjejer! Och ni... jag kommer gärna upp en liten sväng där till Böda. Slutade kl 15.45 på onsdagen så efter det borde jag kunna åka. Är ledig torsdagen där med nämligen. Låter det bra?

2009-06-23 @ 16:57:50
URL: http://enolanningibarca.blogg.se/
Postat av: Karla

Hur går det med handen ? Hur gick det att ta bort stygnen ?



Kram



Dina bilder är så härliga alltid. Gjorde du glassen själv ????

2009-06-26 @ 15:04:38
Postat av: Karla

Det gick bra med stygnen.



Och glassen gjorde jag själv, tyvärr slut nu. =(



(Det var inte jag som skrev förra inlägget, märkligt)

2009-06-29 @ 09:46:38
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0