Massa dans!

På morgonen skruvade jag ihop lite möbler hos Karolina, och konstaterade att kaklet satt kvar. Det kommer bli så fint där!

Emi undrar var matte tog vägen.(jag var i badrummet)

Lunch åt jag i Johannishus med mamma och Rolf. Emi och jag sparkade boll tills vi var helt slut och sjönk ihop i skuggan av det stora päronträdet... Skönt! :D



Sen var det dansuppvisning i Ronneby. Albin satt i mitt knä och Malin stod på scen, hon var verkligen bäst i sin grupp! Kunde rörelserna och tog ut dem ordentligt. Syns att hon älskar att dansa! 
På bilden nedan har de dansat klart och alla skulle upp på scenen. Malin står i mitten och vinkar till oss. :)


Tipsy danceclub fyller 20 år! Stor fest igårkväll med 3-rätters och massa dans på konsthallen i Karlskrona! Bugg, foxtrott och lindyhopp! Det var god mat, massa trevligt folk, och en bra kombination med de danserna. Riktigt kul att bugga igen också! VIlket träningspass dock. :P



Nu ska jag ut med vovven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0