Brorsans bal!

Torsdag var det världens knäppaste väder.. hela dagen. Sol, storm, regn, ljust, mörkt, sol och regn, hagel (!), sol igen... knäppt. Jag sov länge och hade sen mys med Nadja och Dana på dagen och jobbade kväll. Slutade rätt tidigt och det var bartömning på kåren, så efter dusch och rastande av hund samt lite mat så gick jag ner dit och tog en öl, umgicks och dansade lite. Jättekul att träffa klassen innan de drar iväg till sina hemstäder över sommaren! Skönt att det är så nära med..känns konstigt att gå hem när det börjar ljusna. Känns att det är sommar på riktigt då!

Idag har jag tvättat, tränat, umgåtts med Karolina och spanat in brorsans bal. Först massa foto av honom och hans dejt vid syrénbusken, sen stod de i kö en hel evighet. Paren gick långsamt in ett i taget upp för en röd ramp där de stannade och fotades osv. Kändes som ett bröllop eller nåt! Det tog över en timme för alla att komma in!

Här kommer bilder:





ååååå så fina!! :D


Sen vart det Lindyhop för hela slanten! Var riktigt kul ikväll. Klädda i 30-talstema, ganska lugn musik, lite nytt folk och nästan jämna par (=mycket dans). Riktigt kul ikväll!!


Träning:


Torsdag: Springa 20min, sent. Träningsabstinens +tidsbrist = högt tempo. Sprang fort, med groddhopp eller liknande i Emi's kiss- och nospauser. Körde liteklassiska armhävningar och sittupps hemma.

Fredag: Gymma 40min. Rygg, Axlar, Mage, Vader. Körde inte så många övningar, men tungt. Känns när man vilat några dar, antingen har musklerna fått vila eller motivationen, för får öka alla vikter. Sen dans ju!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fina och så fint med fluga!

2009-05-31 @ 00:01:44
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0