Tapetsering

Den 1:a juni har jag bott här ett år! Det känns som om jag bott här mycket längre än så...

....och nu får jag sovrummet (Henriettas rum) tapetserat!




Igår tittade jag faktiskt på mastersprogram i Lund. Jag har ju massa kompisar där nere. Men måste kolla upp det mer. Men sen...hrm.... det är jobbigt att flytta... och här har jag 2min till skolan, allt annat inom 10 min (gym, jobb, mamma=hundvakt, västra mark). Känns som om jag först nu börja komma iordning ordentligt här och jag trivs verkligen i denna lägenheten. Hursomhelst har jag minst ett år kvar här. ...eller man kanske skulle plugga i nåt annat land?

Eller tja...börja med att plugga lite nu. :P Ska nog läsa lite.

Kommentarer
Postat av: Karro

Börja plugga i något annat land och lämna Emi hos mig ;-) Flytta till en annan stad får du inte göra, jag vill inte bli ensam här nere (och jag tänker inte flytta ifrån lägenheten i första taget...)

2009-05-05 @ 11:32:08
URL: http://korrre.blogg.se/
Postat av: Karla

Jag får flytta till annat land men inte till annan stad? Jag bara diskuterar lite flyktigt med mig själv, jag kommer inte palla att flytta på mig. :P Trivs bra här.

2009-05-05 @ 16:30:27
URL: http://possibly.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men jag bor ju i Lund och har 2min till skolan och 10min till allt annat dock inte till mamma/hundvakt och västra mark, men sankt Hans backar :)

2009-05-07 @ 10:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0